من مهديس حسام پور (هات هات )

من مهديس حسام پور (هات هات )
نمیدام چرا..؟
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مهديس حسام پور هستم(هات هات ) و آدرس mahddis.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





ایرانی کیست ؟؟!
موجودیست فوق العاده جو گیر چرا که :
وقتی روح الله داداشی رو کشتن همه عکس های پروفایلشونو عوض میکنن میگن قاتلشو باید اعدام کنید بعد که اعدام کردن میان میگن چرا مـردم رفتن برای دیدن صحنه اعدام !!!!!
وقتی استیو جابز میمره همه عکس های پروفایلشونو تا 40ش عوض میکنن بعد اگــه ازش بپرسی 2 تا از کارهای مهمشو بگو بلد نیست !!
میان تیکه کلام پـَـَـ نــه پـَـَــــ رو ترویج میدن بعد که خوب جا افتاد میگن این تیکه کلام بدی و باید از بین بره بعد میان پیج پـَـَـ نــه پـَـَــــ کوفت و زهر مار میسازن !!
فوتبالیستاشون یه کاری میکنن 15 دقیقه بعد کل پیج ها عکسشو + کلی بـــد بیرا پخش میکنن قشنگ که آبروشونو بردن میگن اینا اسطوره فوتبالنو باید هواشونو داشت و طرفدار جنبش سبزنو از این حرفا !!!

http://up98.org/upload/server1/01/y/vv7baw6tt95621mx3v9d.jpg

 

http://s2.picofile.com/file/7180426448/118993952120_8602270160_L600.jpg



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 20 آبان 1390برچسب:, ] [ 18:41 ] [ مهدیس حسام پور ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

خوب درباره خودم مهدیس هستم و این که از نقطه ای از این کره خاکی اومدم تا یه وبلاگ رو بچرخونم و وقت آزادمو با ابن وبلاگ پر کنم ولی اونقدر حرفه ای نیستم که بتونم تنهایی به جایی برسم این بستگی به نظر تو داره عزیزم
آرشيو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 477
بازدید کل : 48555
تعداد مطالب : 17
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1